top of page

Ak riešite referencie, toto Vám môže pomôcť.


Po dlhšej dobe opäť pozdravujem.

Priznám sa, posledných 9-10 mesiacov som nestíhal absolútne nič. Kvôli rodinným povinnostiam, ktorými vás nebudem zaťažovať, sa mi scvrkol denný pracovný čas na cca. 3 hodiny. Je to tak málo času na robotu, že neviete čo skôr. Ale teraz už je to ok a môžem sa opäť naplno venovať činnostiam, ktoré mám rád.

Čo sa týka amazonu tak stále na ňom fičím, aj keď kvôli hore uvedenému dôvodu nebol veľmi čas ho nejako posúvať dopredu. Jedine na čo som sa sústredil, čo by mi mohlo pomôcť s minimálnym úsilím zvýšiť predaje, boli referencie.

Ako ale u amazonu vieme, získať referenciu je čoraz väčšie umenie. Aspoň v mojom prípade nereagovali zákazníci absolútne na nič. A keď mi amazon ešte vymazal nejaké staré reviews, tak som si povedal "serem na to, kto bude chcieť dať dá a kto nie, tak nie." Akurát problém bol, že väčšinou chcú dať referenciu len nespokojní zákazníci, u ktorých produkt nenaplnil nejakým spôsobom ich očakávania. A každá referencia od troch hviezdičiek nižšie vám ťahá ranking produktu dole a odrádza nových zákazníkov od jeho kúpy.

Preto som chtiac nechtiac musel zmeniť stratégiu mŕtveho chrobáka a vymyslieť niečo ako sa dostať k pozitívnym recenziám.

Prvá úvaha bola, že musím ísť na istotu. To znamená, že som sa zameral na zákazníkov, ktorí u mňa nakúpili 2 a viac krát. Každý týždeň mi prídu 2-3 takéto objednávky. Nadšenie mi ale hneď opadlo, lebo ani z vracajúcich sa zákazníkov mi nikto nenechal recenziu na produkt.

Prešiel som milión stránok, kde som hľadal inšpiráciu a návod ako požiadať zákazníka o referenciu. Vyskúšal som mnoho odporúčaných textov a nič, úplne múka. Až do augusta, kedy sa mi konečne podarilo nájsť formulku, pri ktorej, aspoň v mojom prípade, mi 7 ľudí z 10 tich dalo referenciu.

Podarilo sa mi to dosiahnuť tak, že som sa úplne skoncentroval a v úvodzovkách prevtelil do kože zákazníka. Čítal som si text akoby zákazníkovými ústami a sledoval som či to vyvolá vo mne pocit urobiť potrebnú akciu.

Toto je prvý text, ktorý som posielal. A na ktorý nikto nereagoval:

Hello Karim

Thank You very much for Your favor.

We are really glad that You like our product and

we are happy to prepare Your order.

Dear Karim I'd like to take the opportunity and asked You for a minute of Your time to answer a simple question:

"In which way has our product met your expectations, that You decided to order it again?"

As a small seller, we are highly dependent on sharing experiences by our satisfied customers, therefore I will be very thankful if You could write Your answer as a product review.

To do so just follow this link and on the bottom of the page click "write a customer review" https://www.linkkproduktu.com

Dear Karim once again thank You for being our customer

and have a good weekend

Matus

A toto je ten istý text s maličkou zmenou, ktorá v mojom prípade urobila obrovský rozdiel.

Hello Karim

Thank You very much for Your favor.

We are really glad that You like our product and

we are happy to prepare Your order.

Dear Karim I believe you will forgive me, but I'd like to take the opportunity and asked You for a minute of Your time to answer a simple question:

"In which way has our product met your expectations, that You decided to order it again?"

As a small seller, we are highly dependent on sharing experiences by our satisfied customers,

therefore I will be very thankful if You could write Your answer as a product review.

To do so just follow this link and on the bottom of the page click "write a customer review" https://www.amazon.co.uk/

Dear Karim once again thank You for being our customer

and have a good weekend

Matus

Verím, že tiež cítite ten rozdiel v pocite, ktorý vo vás tento text vyvoláva. Ak hľadáte tiež spôsob ako sa dopracovať k referenciám, smelo skúste použiť tento mail a určite sa budem tešiť na vašu spätnú väzbu.

Držím place a verím, že už

do skorého videnia

m.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page