top of page

Amazon si ma vybral

Už asi štvrtý krát sa mi podarila vcelku príjemná vec.

Amazon označil môj produkt ako „Amazon's Choice“

3x to bolo ako Amazon's Choice for „product for women“ a 1x ako Amazon's Choice for hypoallergenic product. Za slovíčkom product sa samozrejme skrýva konkrétny produkt.

„Product for women“ aj „hypoallergenic product“ sú konkrétne vyhľadávacie frázy, cez ktoré zákazník hľadá produkt na amazone.

Nevýhodou je, že toto označenie produktu amazonom sa zobrazuje len keď vyhľadám produkt cez frázu „product for women“, alebo „hypoallergenic product.“ Ak už idem napríklad cez „Women product“ tak sa označenie „Amazon's Choice“ nezobrazí.

Z mojej strany ale radosť a vďaka aj za to. Trochu to pomohlo predajom. Plus dostal som info, cez ktoré kw ide najviac predajov. Myslím si.

Určite by som vám teraz rád povedal aj presný postup ako na počkanie a kedykoľvek docieliť aby amazon označil váš produkt ako svoju voľbu a doprial vám tak trochu konkurenčnej výhody.

Bohužiaľ tento postup nemám.

Jediné čo viem, že som svoj produkt po dlhšej dobe posúval dopredu a okrem iného mu zabezpečil aj viac predajov, nastavil zľavovú kampaň a prišli aj nejaké referencie.

Nápovedou môže byť aj samotný text amazonu, ktorý sa vám zobrazí keď prejdete myšou cez nálepku „Amazon's Choice “

Z toho vychádza, že zľava a pozitívne referencie sú pre získanie nálepky „Amazon's Choice“ kľúčové.

Držím palce, skúšajte ;)

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page