top of page

Amazon urobil maličkú zmenu


Príjemný nedeľný podvečer všetkým.

Dnes len v krátkosti o zmene, ktorú amazon urobil. Týka sa keywords a search terms.

Pred zmenou platilo (hovorím o tom aj vo videu, ktoré je súčasťou ebooku), že ak chcete aby váš produkt bol vyhľadateľný na nejaké kľúčové slovo, alebo vyhľadávaciu frázu, tak stačilo túto frázu len skopírovať v listingu do kolonky keywords a search terms. Nepotrebovali ste ju mať použitú v textoch, ktoré sa zobrazujú zákazníkom (title, features, description).

Vďaka tomu som dokázal robiť také veci, že ak by som napríklad predával nike running shoes, a do search terms a keywords by som vložil frázu adidas running shoes, tak nike by sa mi zobrazoval medzi adidasmi.

Po zmene, ak chcete aby bol váš produkt vyhľadateľný na nejakú frázu, potrebujete ju mať minimálne jeden krát použitú aj v textoch. Je jedno, či ju použijete v nadpise, vo výhodách, alebo v opise produktu.

Nie je to nič tragické. Prišiel som na to, keď sa mi prestal zobrazovať produkt na cca.30 fráz.

Uvedomil som si, že všetky frázy mali jedno slovné spojenie rovnaké a vedel som, že v textoch som ho nepoužil. Akonáhle som ho tam zakomponoval, produkt sa začal opäť zobrazovať.

Dobrá správa je, že postup dostávania sa na prvú stranu funguje zatiaľ bez zmeny.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page