top of page

Answered question = Nové review?


Stále rozmýšľate ako povedať zákazníkovi, že váš produkt je top? Nechajte nech mu to povedia už vaši existujúci zákazníci.

Jeden spôsob ako to urobiť sú referencie. Tu ale vieme, že získať ich je niekedy sizyfovská práca.

Druhá možnosť, ktorá je omnoho jednoduchšia, rýchlejšia a zatiaľ bez zbytočných prekážok zo strany amazonu sú

„answered question“.

Je mi jasné, že som neobjavil teplú vodu a že väčšina z vás o tejto možnosti vie. Ale možno ste takí ako ja, že ste jej nevenovali príliš pozornosť. Mňa nakopol až výsledok, ktorý mi priniesla otázka, ktorá naštartovala celú sériu pozitívnych odpovedí už od existujúcich klientov. Doslova mi tam vzniklo také malé diskusné fórum. A sa zhodneme, že nie je nič lepšie ako keď si čo najväčšia skupina ľudí vymieňa pozitívne skúsenosti o vašom produkte.

Bohužiaľ aj tu platí, že čo si neurobíte to nemáte. Preto ak chcete hrať na istotu, je najlepšie ak si tú otázku napíšete sami a zákazníkov necháte už len odpovedať.

Otázka teraz je ako vytvoriť čo najlepšiu otázku?

Osobne by som postupoval nasledovne:

  1. Prešiel by som si negatívne referencie iných produktov a spísal si, s čím majú zákazníci najväčší problém. ( Napríklad predávate nepremokavé posteľné prádlo a zistíte, že kvoli nepremokavej vrstve je prádlo veľmi hlučné, lebo šuští pri každom vašom nočnom pohybe.)

  1. Ak máte v ponuke prádlo, ktoré je nepremokavé a nehlučné, opýtal by som sa len na túto hlavnú výhodu. (Zákazníci vám v odpovediach spomenú aj ďalšie výhody)

  2. Zahrnul by som do otázky, že som si čítal referencie podobných produktov kde sa veľa zákazníkov sťažovalo na hlučnosť.

Moja otázka by potom vyzerala nejako takto:

"Ahojte. Kvôli svojmu psíkovi hľadám kvalitné nepremokavé prestieradlo.Pozeral som už viacej prestieradiel, ale veľa ľudí sa sťažuje, že veľmi šuštia a sú hlučné. Toto vyzerá dobre, ale bojím sa či nebude ten istý problém. Viete mi prosím poradiť? Za každú odpoveď vopred ďakujem."

Snažil som sa otázku napísať tak, aby vyznela prirodzene a aby podnietila zákazníkov odpovedať.

Ak sa rozhodnete využiť tento spôsob podpory svojho produktu, poproste niekoho zo svojich blízkych aby vám ju vložil na stránku cez svoj amazon účet. Ja mám na to brata :)

Držím palce a majte pekný deň.

m.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page