top of page

Píše, nepíše. Má ma rád, nemá ma rád.


Tiež posielate zákazníkom maily a čakáte na ich pozitívnu odpoveď? Ako vám reagujú, odpisujú, neodpisujú? Ak sa neozývajú, možno ste len poslali email v zlý deň.

Pred niekoľkými dňami ma totiž napadla myšlienka, prejsť si všetky emaily za posledný rok a zistiť, v ktorý deň mi klienti najviac odpovedali na moje správy. Výsledok bol zaujímavý.

Za celých 365 dní mi prišlo od zákazníkov 576 emailov.

Pričom 16,4% odpovedali v pondelok. 15,1% sa dostali k odpovedi v utorok. V stredu, aj vo štvrtok to už bolo len 12,3%. Ale v piatok to narástlo až na 23,3%. Z celého týždňa dopadla najhoršie sobota, kedy odpovedalo len 6,8% zákazníkov. V nedeľu sa počet zdvojnásobil na 13,7%.

Myslím, že je to zaujímavá informácia, ku ktorej by sa dalo dopracovať aj logickou úvahou. V piatok sa už väčšina ľudí v práci zadrbkáva a tak v rámci trávenia posledných hodín pracovného týždňa prídu na rad aj iné, ako pracovné správy.

Preto všetky maily, ktoré si žiadajú reakciu zákazníka budem odteraz posielať v piatok ráno, aby sa nestihli stratiť v hromade ďalších správ a fakt som zvedavý,čo to urobí s číslami. Na konci októbra vám dám vedieť.

Majte sa pekne a užívajte babie leto.

matus


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page