top of page

Aaaa už je opäť radosť


Tešííím sa. Realtívne jednoducho sa mi podarilo vyriešiť situáciu, ktorú som spomínal v poslednom článku. Celý problém nastal v tom, že nový predajca zalistoval produkt skôr ako ja.

Preto amazon zlúčil môj ASIN s jeho ASINom a jeho uvádzal ako hlavného predajcu s buyboxom.

Môj postup bol jednoduchý. Na seller support som poslal mail s otázkou. "Či by to vedeli vrátiť späť do pôvodného stavu? " Uviedol som im preto takýto dôvod. Celý obsah plus všetky referencie na stránke sú výsledkom mojej práce a komunikácie s klientom. Pred zlúčením bol produkt na cca 50tich prvých stranách, teraz je na hlavné kw až na 57 strane, čo nie je dobré ani pre amazon, lebo produkt negeneruje žiadne predaje. Viem, že je to len kvapka v mori, ale predsa...

Do dvoch hodín mi prišla odpoveď, že s radosťou mi oznamujú, že celý prípad preskúmali, ASINy rozdelili a všetko je tak ako bolo predtým.

Dnes už som späť na všetkých prvých stranách, kde som bol predtým. Prišli už aj nejaké predaje, tak mám radosť. Vždy keď sa na mňa obrátite s nejakou otázkou, na ktorú nemám odpoveď, poradím Vám "napíšte na seller support" ;)

Majte pekný týždeň a ak máte čas pozrite si rozprávku "v hlave"

m.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page