top of page

Amazonmoneyac žije


Veruže už ste sa ma niektorí za posledné mesiace aj toto opýtali. Či je tento blog stále aktuálny a či ešte stále predávam na amazone. A keďže dnes máme začiatok nového roka, tak svoju odpoveď zabalím do krátkej rekapitulácie.

Minulý rok na amazone bol pre mňa k...a ťažký. Prvý kvartál síce začal ako z rozprávky. UK aj US začali fičať nad všetky očakávania. A keď som si už vďaka strojnásobeniu objemu predajov začal hovoriť, že konečne začína sypať podľa najtajnejších predstáv, tak mi americký amazon zmrazil na 3 mesiace všetky peniaze. Bohužiaľ bola to moja vina, lebo som zle nastavil dĺžku doby doručenia balíka. To viedlo k nedorozumeniam so zákazníkmi, ktorí čakali, že dostanú produkt skôr, ale dostali ho neskôr, takže hneď museli ísť napísať jednu negatívnu referenciu za druhou.

No a môj ranking predajcu padal a padal, až mi amazon zmrazil peniaze. Darmo som písal, vysvetľoval, že je to len obyčajné nedorozumenie a zlé nastavenie v sellercentrali, ktoré už je opravené. Nič nezabralo. Navyše objednávky stále chodili a postupne som nestíhal vykrývať nákup tovaru peniazmi z UK, tak som bol nútený predaj v US na chvíľu zastaviť.

Pozornosť som opäť preklopil plne na UK, ktoré ma držalo nad vodou. Vo chvíli keď mi US konečne rozmrazili účet a už som si chcel vydýchnuť, tak mi UK účet zavrelo. Išlo o administratívnu vec, o ktorej som vedel, že ju vyriešim, ale zabralo to takmer celý mesiac.

Tieto dobrodružstvá mi skončili až začiatkom septembra. Opäť som musel začať posúvať všetky produkty na prvú stranu a hlavne sa vnútorne naladiť na amazon. Som cítil, že už nemám v sebe to sústredenie, ktoré bolo potrebné a aj preto išli predaje do múky. Dostať sa späť sa mi podarilo až niekedy v novembri. Dnes už môžem povedať, že z najhoršieho som von a že túto "búrku" som prežil.

Dobré na tom všetkom bolo, že konečne som bol donútený zobudiť sa na svojich vavrínoch a rozbehnúť aj vlastný eshop. Amazon je perfektný. Odhliadnuc od týchto zážitkov, pre mňa je to stroj na peniaze. Akurát nie je príjemné, keď ma z času na čas chytí za gule.

Preto Vám do Nového roku želám, nech sa Vaším intímnym partiám amazon veľkým oblúkom vyhýba a nech ostane len čarovným nástrojom na plnenie Vašich snov a túžob.

matus


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page