top of page

Dobrá správa! Už nemusíme rozdávať produkty for free


Tak a stalo sa to, čo už sme dlhšie čakali. Amazon zrušil možnosť nechávať "honest review" vymenou za free produkt. Osobne som sa túto novinku dozvedel vďaka vám, keď ste sa ma cez mail, alebo fb pýtali "čo teraz?" Môj postoj k tejto zmene je, že ma to veľmi netrápi a teším sa z toho.

1.dôvod

Produkt dostávam na prvú stranu bez potreby rozdávať produkty zdarma.

2. dôvod

Celý obchod som postavil na myšlienke dať zákazníkovi niečo extra navyše. Myslím, že sa to podarilo a tak o referencie nemám núdzu.

3.dôvod

Tak ako všetko, aj toto sa dá jednoducho obísť.

Na záver sa ale musím priznať, že v posledných dňoch nie som až taký suverén. Libra mi trochu zrazila hrebienok. Jej prepad z 1,27 na 1,07 voči euru ma na každom predaji pripraví o cca 6 € zisku. Mesačne tak na najpredávanejšom produkte prichádzam v priemere o 800 €.

Dnes ďakujem za vnuknutie rozbehnúť aj americký amazon. Rýchlo sa dotiahol na anglický a teraz chráni moje psychické zdravie. Lebo ako sa vraví " za peniaze si šťastie nekúpiš, ale sú dobré na nervy"

Majte pekný večer a diverzifikujte ;)

m.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page