top of page

Ako na kľúčové slová a vyhľadávacie frázy

Pekný deň všetkým skalným aj novým návštevníkom môjho blogu.

Vytvoriť tento článok, video,ktoré som vám sľúbil v predchádzajúcom článku mi trvalo trochu dlhšie, než som pôvodne čakal. Malý syn a rozbeh amerického amazonu si zobrali všetku moju pozornosť. Už som to ale napravil a prinášam vám užitočný návod ako pracujem pri nahadzovaní nového produktu s kľúčovými slovami a vyhľadávacími frázami. Verím, že sa bude páčiť :)

Ak vás napadnú nejaké otázky, pokojne mi ich pošlite do mailu cez kontakt,

alebo ich napíšte pod príspevok na fb https://www.facebook.com/amazonmoneyac/

Postup ako sa dostať na prvú stranu nájdete tu

m.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page