top of page

Už som kľudný, všetko ide ako má

Príjemne utorkové popoludnie prajem

2 články dozadu som písal okrem iného o tom, že sa mi konečne podarilo dokopať k tomu aby som začal predávať aj na amazon.com.

Dnes je 11ty deň odvtedy čo som zalistoval prvý produkt. Sústredil som sa len na to, aby som ho dostal aspoň na 1 klúčove slovo na prvú stranu. Som bol zvedavý, či to čo mi fungovalo v UK bude fungovať aj v US.

S radosťou môžem povedať, že funguje. Každý deň som si v exceli značil ako sa moj produkt posúva, alebo neposúva dopredu. Postupne som pridával ďalšie a ďalšie kľúčové slová a opakoval s nimi stále ten istý postup.

Dnes mám produkt "vyladený" na 10 kľúčových slov, pričom pri 9 tich je už na prvej strane.

Pri každom kľúčovom slove bol priebeh zhruba rovnaký. 4-5 dní sa nedialo nič a na 5 -6ty deň skočil produkt na 1.stranu, alebo do 1. 5ky.

Predaje zatiaľ neboli žiadne, na tom budem pracovať v nasledujúcich dňoch. Teraz bol hlavný cieľ overiť, či sa aj tu dokážem dostať na 1.stranu.

V nadchádzajúcom článku mám naplánované urobiť video k výberu a práci s kľúčovými slovami, tak ako som postupoval aj pri tomto produkte. Ak vás napadli otázky, na ktoré odpovede ste na blogu nenašli, smelo mi ich pošlite na mail cez kontakt, alebo cez fb https://www.facebook.com/amazonmoneyac/

Majte pekný deň

m.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page