top of page

Ako (NE)Funguje Ovplyvňovanie Reality


Dobrý večer

Dnes to bude krátke...ma vyčerpalo daňové priznanie :D

Nie vždy sa cítim ako bezodná studňa nápadov a práve vtedy dostanem od vás email, kde sa ma pýtate na nejaký detail a ja si poviem " super, to by mohlo zaujímať viac ľudí. urobím z toho článok."

Čiže veľké díky za vaše otázky, sú pre mňa inšpiráciou.

Čo ma ale milo prekvapilo, že vaše otázky smerujú aj k ovplyvňovaniu reality, o ktorej som písal v mysli amazon moneyaca. Pýtate sa ma ako to funguje, aké mám s tým skúsenosti a ako sa to môžete naučiť. Dnes vám ale o mojich skúsenostiach písať nebudem, pretože ako hovoria moji anglickí zákaznící, "sú unbelieveable". Namiesto toho som pre vás pripravil priamo úryvok z knihy "Ovplyvňovanie reality" od Vadima Zelanda. V prvej polovici nájdete skutočný príbeh muža, ktorý túži po úspechu, ale čím viac sa snaží, tým je to horšie. Osobne som v tom našiel obrovskú paralelu so svojím predchádzajúcim fungovaním a ktovie možno sa v ňom nájdete aj vy. Ale vďaka druhej polovici presne uvidíte v čom robil z pohľadu techniky ovplyvňovania reality chybu a ako ju dokážete napraviť.

Želám príjemné čítanie a hlavne úspešnú aplikáciu do života

dobrú

m.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page