top of page

Čo by ste robili s morskou pannou?


Mám pre vás dve správy. Jednú dobrú a druhú zlú. Dobrá správa je, že konečne sa mi podarilo odhaliť jedno tajomstvo. Zlá správa je, že s tým tajomstvom je to zatiaľ rovnaké ako s tým rybárom, čo chytil morskú pannu. Vytiahol ju na breh, obzrel si ju a hneď ju hodil späť do mora. Kamarát, ktorý bol s ním, začal hneď vrieskať a chytať sa za hlavu. „ Prečo si ju hodil späť, veď bola nádherná ! “ Po chvíľke mlčania sa ho rybár opýtal „ A ako ?“

Moje odhalené tajomstvo je rovnaké. Je nádherné, ale ZATIAĽ ho neviem využiť...ale ako u mňa býva zvykom, prídem na to.

Poďme pekne po poriadku.

Keď ste hľadali na amazone do akého produktu sa pustiť, tak určite vašej pozornosti neuniklo, že niektoré stránky produktov sú úplne na hovno, niektoré sú normálne a sú tam aj také, ktoré sú úplne iné ako všetky ostatné. Majú videá, majú inú štruktúru textu, iné obrázky...jedným slovom pôsobia omnoho viac profesionálnejšie. Ak neviete čo mám na mysli tak si pozrite tento link.

Keď som hľadal na amazonskom fóre odpoveď ako si aj ja viem urobiť takú stránku, tak vždy som narazil na odpoveď „ to len veľkí predajcovia a veľké firmy môžu, lebo majú špeciálnu dohodu s amazonom. “ Hehe dnes už viem, že to nie je pravda. Takúto stránku môže mať ktorýkoľvek predajca a je to FOR FREE. (Ktorýkoľvek, znamená, ktorý splní podmienky. Tie zatiaľ robia pre mňa z tejto možnosti morskú pannu, ale k tomu sa dostaneme neskôr.)

Tajomstvo týchto stránok (sú len najmenšou výhodou) sa volá

AMAZON VENDOR EXPRESS.(link nájdete tu)

Ak sa rozhodnete využiť túto službu čaká vás niekoľko neuveriteľných bonusov.

1.Bonus. Dokážete pre svoje produkty vytvárať už spomínané stránky. Viete tam dať viac info, viac obrázkov, lepšie sa predať, klienti vás vnímajú omnoho lepšie.

2.BONUS. Máte prístup k službe amazon marketing services (AMS). Špeciálna reklamná platforma amazonu. Omnoho prepracovanejší spôsob reklamy, než na aký sme zvyknutí v sellercentrali. Pri AMS vám amazon poskytuje aj také informácie ako odkiaľ je zákazník, ktorý si váš produkt kúpil, aký ma vek a aké má záujmy. Vďaka tomu môžete napríklad zistiť, že najviac ľudí, ktorí klikajú na váš produkt sú vo veku 30-35 rokov, ale najväčší počet predajov máte v kategórii 40-45 rokov. Vďaka tomuto poznaniu nebudete vyhadzovať peniaze na 30-35 ročných, ale zacielite reklamu tam, kde sú aj predaje, t.j. 40-45 ročných. Alebo iný príklad. Predstavte si, že predávate udice. Vďaka AMS sa dostanete k info, že predtým než si zákazníci kúpili vašu udicu, si mnohí kúpili aj spacák na spanie. Vy vďaka tomu viete svoju reklamu nastaviť tak, aby sa vaše udice zobrazovali priamo na stránke spacáku.

3.BONUS. Amazon vám vytvorí vlastnú stránku, ktorá je celá venovaná len vašej značke. Viete tam dať video, viete sa tam odprezentovať, sú tam všetky vaše produkty. Ako takáto stránka vyzerá si môžete pozrieť tu http://www.amazon.com/pampers a tu http://www.amazon.com/camillus

Čo chce za to amazon

Na začiatku som vravel, že je to for free...skoro.

1.podmienka. Amazon chce začať predávať jeden z vaších produktov. Osobne v tom nevidím, žiadny problém. Vyberte si produkt, ktorý vám bohvieako nejde a pošlite ho do amazonu. Nebudem rozpisovať celý postup ako to urobiť. Amazon vás počas registrácie jednoducho a zrozumiteľne prevedie celým procesom. Jediná vec na ktorú sa potrebujete pripraviť je, že na tom produkte zarobíte menej. To ale nie je až tak dôležité ako to, že to je vaša vstupenka k všetkým hore spomínaným výhodám.

2.podmienka. Musíte mať v ponuke min.3 produkty. Toto ma netrápi, mám ich 14

3.podmienka. Potrebujete mať adresu buď v USA, alebo v UK. Toto by sa dalo nejako obísť spôsobom, že pošlem tovar niekomu známemu v UK a on to pošle do amazonu, alebo jednoduchšie, opýtam sa na slovenskej pošte či viem odoslať balík s anglickou adresou odosielateľa. To by mohlo pomôcť vyriešiť tento bod.

4.podmienka. Potrebujete mať bankový účet buď v USA, alebo v UK. Na Slovensko vám peniaze nepošlú. Toto je trošku problém. Keď som si pozeral podmienky UK bánk na založenie účtu, tak všetky žiadajú potvrdenie o tom, že tam bývam. No a ako vieme, nebývam, preto som do každej poslal cez kontaktný formulár email, kde som im vysvetlil čo potrebujem, tak teraz čakám a nechám sa prekvapiť čo odpíšu. Druhý plán, ktorý mám je podobný ako pri predchádzajúcom bode. Poprosím niekoho známeho v UK či mi s tým vie helfnúť a amazon bude posielať peniaze na jeho účet.

Momentálne je ale stav taký, že túto službu zatiaľ neviem využiť. Jediné čo viem, že vďaka svojej schopnosti vytvárať si vlastnú realitu sa skôr, alebo neskôr nejakou zhodou náhod k tejto službe dopracujem.Ináč pár dní dozadu som zistil, že v Kolumbii ak sa nemožné veci stanú možnými, tak domáci na to majú krásne označenie „magický realizmus“

Na záver vám nebudem priať šťastnú Veľkú noc, ale keďže dnes je biela sobota, tak vám dám úžasný tip na filmový zážitok.10 dielny seriál o najväčšom dealerovi kokainu na svete,

Pablovi Escobarovi. „Narcos Season 01“ Naozaj výborné.

Užívajte :)

matus


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page