top of page

Do týchto 3 produktov sa oplatí ísť

Príjemný stred týždňa želám

Teším sa, že info z tohto blogu začínajú u vás padať na úrodnú pôdu a čoraz viac vás prechádza od zbierania informácii k už prvým aktívnym krokom, ktoré vedú k vybudovaniu vlastného podnikania na amazone. Tiež mám radosť, že mnohí využivate moju službu "listing na kľúč" pretože vaše nápady ohľadom produktov ma stále prekvapia a vytiahnu zo stereotypu, do ktorého som zapadol vo svojej kategórii. Už som bol ako bežec, ktorý zabudol, že sa dá aj bicyklovať. Vždy si poviem, "super, predávať takýto produkt je výborný nápad, mňa by to vôbec nenapadlo." A potom keď si začnem o produkte zháňať informácie, aby som pre vás mohol vytvoriť čo najlepšiu ponuku, tak vždy ma prekvapia nejaké nové fakty, o ktorých som predtým nemal ani potuchy.

Dnešný článok ale venujem všetkým vám, ktorí ste sa zasekli na otázke

"Aký produkt je najlepší????"

Aký Produkt Si Mám Vybrať?

Keď som začal tvoriť tento blog, jeden z prvých článkov bol o tom ako si vybrať produkt. Dnes vám zhrniem tri základné pravidlá podľa ktorých sa riadim, ukážem vám, na ktoré pravidlo zabúdate a práve to môže zmariť celú vašu snahu. Na záver som pre vás našiel 3 produkty z rôznych kategórií, ktoré by mohli byť dobrá voľba.

Pravidlá pre výber produktu:

1. Cena: hľadajte produkt, ktorého cena je viac ako 10 libier a max. 40. Na začiatku si povedzte koľko chcete na produkte zarobiť. Ako výdavky rátajte nákupnu cenu, poštovné, dph, clo, poplatok amazonu (15-18%). Ak budete

mať produkt pod 10 libier môže sa stať, že pôjdete do mínusu. Pri cene nad 40 libier môžu zákazníci viacej váhať či si ho kúpia, alebo nie.

2.Ranking: pri väčšine produktov vám amazon ukazuje 2 hodnoty ( sú označené ako amazon bestsellers rank). 1.ranking v hlavnej kategórii a 2. ranking v podkategórii. Pre nás je zaujímavý produkt, ktorý má ranking

v hlavnej kategórii do 5000 a v podkategórii do 100

PRAVIDLO NA KTORÉ ZABÚDATE!

3. Počet referencií: Ak má produkt viac ako 1000 referencií neoplatí sa do toho ísť. Už má totiž vybudovanú stabilnú základňu zákazníkov, ktorých sa vám na 99% nepodarí pretiahnúť ku vám. Je to podobné ako lidl v Košiciach na stanici. V rámci rekonštrukcie a zveľadenia staničných priestorov, sa hneď oproti lidlu postavili menšie potraviny. V porovnaní s lidlom je ich interiér krajší, tiež si tam viete kúpiť mlieko, maslo, chlieb, ale kým v lidli sú pri pokladni fronty, tieto potraviny už asi rok zívajú prázdnotou a keď zahliadnem majiteľku ako behá po predajni, tak na nej vidím, že to asi nie je jej splnený sen. Podobne to funguje aj na amazone. Ak ste malá večierka, nedokážete konkurovať hypermarketu. Jedine komu dokážete konkurovať je podobná večierka, alebo o trochu väčšie potraviny. Preto ideálny počet referencií je do 500

Produkty, o Ktorých By Som Určite Porozmýšľal

Vďaka špeciálnemu softvéru, (link k nemu nájdete v ebooku) som pre vás pripravil tri produkty, ktoré spĺňajú hore uvedené pravidlá a naozaj sa oplatí nad nimi pouvažovať. Na každom obrázku produktu je uvedený odhadovaný

počet predajov a denný obrat (to všetko vám tento softvér ukáže). Pod obrázkom sú linky ku každému výrobku. Tieto údaje platia pre amazon.com, ale určite si produkty vyhľadajte aj na amazon.co.uk

Prajem vydarený deň

matus


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page