top of page

Nový rok je tu, hodila by sa krátka bilancia


Takmer rok mi trvalo než som našiel odvahu zalistovať svoj prvý produkt a pustiť sa do amazonu.

A teraz, keď som sa na chvíľu zastavil a pozrel späť, tak ani neviem ako rýchlo to zbehlo a môžem povedať, že zo svojho pohľadu mám za sebou prvý úspešný rok na amazone. Po počiatočných obavách sa zľahla zem a ostala už len radosť z celého procesu tvorenia, z predajov, z referencií, zo zarobených peňazí. Moja predstava o tom, ako by mal život amazon moneyaca vyzerať sa začína napĺňať. Prichádza viac peňazí a hlavne viac voľného času.

Preto vám, ktorí rozmýšľate, že sa tiež pustíte touto cestou chcem do nového roka popriať menej váhania, viac sebadôvery a hlavne neoblomné vnútorné presvedčenie, že nech sa pustíte do čohokoľvek vždy to dopadne nad vaše očakávania.

Môj prvý rok v číslach

- Dostal som 897 objednávok

- Spolu predal 1021 ks.produktov

- Dosiahol obrat 29 686 €

Ak by ste sa ma teraz opýtali: "Ako si to urobil? "

Tak moja odpoveď bude: " Vďaka dvom veciam."

1. Našiel som spôsob ako strčiť svoj produkt zákazníkom priamo pod nos

2. Vytvoril som pridanú hodnotu v podobe zákazníckeho servisu.

A čo plánujem v roku 2016?

1. Zvýšiť návštevnosť na stránke najpredávanejšieho produktu.

2. Zdvojnásobiť počet jeho referencií

3. Do konca januára rozbehnúť nový produkt

4. Dosiahnúť 2,5 násobok súčasného obratu

Už teraz sa teším.

Užívajte

m.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page