top of page

Ešte pár dní a sviatky sú za nami. Hurááá! Vietnamca vysvetlím v texte.


Poviem pravdu, nemám rád Vianoce. Vždy mi narušia pracovnú pohodu. Keď som robil atletiku, tak cez Vianoce som sa vždy musel presunúť z BA domov, lebo na výške zatvárali intrák a namiesto trénovania v hale som musel improvizovať v lone matky prírody. Keď som robil mlm, tak dohodnúť stretko v decembri bolo čisté umenie. Nikto nemal čas, každý to prekladal na nový rok. A teraz keď si robím biznis na amazone, tak do 20.12. som mal vypredaný sklad, urobil nový rekord v mesačnom obrate, ale dodávateľ mi je schopný poslať nový tovar až v januári, lebo že aj on si chce oddýchnuť. Takže si vravím " fasa, môžem sa teraz škrabať za uchom do januára."

Ale ako vraví staré ľudové príslovie "núdza rozum prebúdza", tak aby som neprišiel o

dva týždne predajov, vymyslel som malú fintu. Spísal som si všetkých zákazníkov, ktorí mi nechali review, alebo si môj produkt objednali viackrát a poslal som im mail s ponukou, aká sa neodmieta.

Ponúkol som im možnosť objednať si ich obľúbený produkt s istými výhodami, ktoré doteraz nemali, ale aj s malou podmienkou. Výhody boli doručenie zdarma a 10% zľava. No a malá podmienka, že im ich objednávku odošlem až prvý januárový týždeň.

Na moje prekvapenie táto taktika priniesla celkom pekný úspech v podobe 60% konverzie. A čo je hlavné, vďaka objednávkam sa môj produkt stále drží na vrchu prvej strany v TOP100ke.

Keď sa pustíte do amazonu a už aj budete mať svoj produkt vďaka môjmu postupu na prvej strane, tak vždy prídu chvíle, kedy vás bude vnútri žrať otázka "Čo by som mohol ešte urobiť?"

Preto čítajte ďalej a nájdete pár odpovedí. (Nakoniec som pre vás pripravil jeden brilantný TV TIP. Ma napadlo, že pri tých kravinách, ktoré idú už 1555X to môže tiež pomôcť :)

Čo môžem ešte pre svôj biznis na amazone urobiť?

1. Porovnajte si svoj listing s konkurenciou.

Nájdite si svoju konkurenciu, prečítajte si ich ponuku a porovnajte si ju so svojou. Vnímajte ako obe ponuky na vás pôsobia. Ktorá je predajnejšia? Ak cítite potrebu, upravte svoju ponuku.

2. Pracujte na referenciách

Poproste kamaráta, rodinu, aby si kúpili váš produkt a napísali vám referenciu

3. Vytvorte pre svoj produkt externú stránku

Ak máte jeden produkt, tak nepotrebujete hneď eshop. Vytvorte stránku, kde si zákazník môže o vašom produkte prečítať niečo viac, prípadne tam vie nájsť zľavový kupón.

4. Zvýšte si traffic

Nájdite si stránky, ktoré sa týkajú vášho produktu a v komentoch nechajte odkaz na vašu amazon stránku, alebo stránku, ktorú ste vytvorili. Nenechávajte len link, pridajte k nemu aj zmysluplný komentár, aby to nepôsobilo ako spam. Mnohý z vás ste prišli na tento blog práve cez link a vďaka môjmu komentáru, ktorý som nechal niekde v diskusii na fóre, či?

5. Vytvorte, alebo nechajte si vytvoriť video na youtube

Youtube funguje vo vyhľadávaní podobne ako google a môže byť úžasným zdrojom návštevnosti pre váš produkt. Vytvorte, alebo nechajte si vytvoriť videoreview pre váš produkt.

6. Porozmýšľajte ako dokážete vylepšiť zážitok zákazníka z vášho produktu.

Je váš produkt pekne zabalený? Viete mu poslať niečo navyše? Viete ho nejako prekvapiť?

(Ma napadla teraz príhoda s prekvapením, že nejaký vietnamec si objednal prostriedok na zväčšenie pohlavného údu cez internet a prišla mu lupa s ceduľkou, kde bolo varovanie "nepoužívať na priamom slnku :)

Ak sa pustíte do hociktorého z týchto bodov, (nerobte všetky naraz) tak posuniete svoj biznis míľovými krokmi.

A teraz sľúbený TV TIP. Ale ešte varovanie č.1. Keď sa rozhodnete pozrieť si môj TV TIP pripravte sa na to, že 10 hodín sa nepohnete od obrazovky. Dej, spád, napätie vám to nedovolí.

Varovanie č.2. Ak máte radi romantické filmy, ktoré už v názve majú slovo Vianoce, vianočný atď. zvážte, či môj TV TIP chcete naozaj vidieť.

A môj TIP na vydarený filmový večer je...FARGO 1.séria.... s fantastickým Billom Thortonom.

(Dnes som dokončil 10hodinový maratón s 2 sériou, ktorá v kvalite neostala jednotke tiež nič dlžná.)

Dobrú noc, alebo radšej dobré ráno

matus

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page