top of page

Myseľ amazonmoneyaca 3.časť(POSLEDNÁ) - Had, korytnačka a zrkadlo


Keď som v druhej časti spomínal, že som nevedel ako začať, tak pri dnešnej poslednej časti ma zamestnávala otázka, ako vám celý postup podať čo najjednoduchšie a čo najzrozumitelnejšie. Tak aby ho mohol hocikto z vás, kedykolvek úspešne použiť.

Rozhodol som sa preto rozdeliť dnešnú kapitolu na tri časti (bude aj video;)

1. Priblížim vám základné pravidlá tvorby vlastnej reality mojimi slovami a skúsenosťami.

2.Tieto prvidlá dáme do paralely s Jobsovou skreslenou realitou (verím že ste si celú nahrávku už vypočuli a ak nie môžete tak urobiť teraz. Bolo by dobré)

3.Našiel som úžasnú rozprávku, kde je krásne zobrazený celý proces tvorenia vlastnej reality.

V druhej časti som vravel, že existujú dve reality. Prvá, v ktorej fyzicky existujeme a konáme a druhá, kde sa nachádzajú všetky možné varianty, možnosti, ako môže naše konanie dopadnúť.Ak to zjednoduším, tak naše konanie nám môže priniesť výsledky, ktoré sa nám buď páčia,alebo nepáčia. Podstata vytvárania vlastnej reality spočíva v technike, vďaka ktorej si vedome vyberáme a realizujeme možnosti, ktoré sa nám páčia. Aby ste túto techniku zvládli potrebujete si teraz uvedomiť a naučiť sa pracovať s dvoma zákonmi, ktoré medzi týmito realitami fungujú.

Prvý zákon sa týka výberu varianty, ktorá sa má vo vašej realite zrealizovať.

Tento zákon hovorí: Aby sa váš variant mohol skutočne prejaviť, musí najprv prejsť cez „trojité sito“.

1.Hlava: Variant, ktorý ste si vybrali vám musí odsúhlasiť váš mozog. PR. Ak si poviete chcem vyskočiť z okna a začať lietať, tak váš mozog vám začne v momente dávať všetky možné námietky, že sa to nedá. Je to extrémny príklad, ale chcem aby ste pochopili ako celý mechanizmus funguje. Pre váš mozog môže byť rovnako nepredstaviteľná realita „Chcem predávať cez amazon 10tis produktov mesačne a zarobiť na tom v čistom 40tis.eur, každý mesiac.“ Povedzte si to a skúste sledovať, čo robí váš mozog. Za chvíľu vám začne podsúvať myšlienkovú schému typu „ale toto, ale tamto, to sa nedá.“ V tom momente váš variant neprešiel cez prvé sito a jednoducho sa nezrealizuje. Poviem vám rovno, mozog je brzda pokroku.

Určite poznáte Ezopovu bájku o hadovi a korytnačke. Jedného dňa išiel had na bicykli a stretol na ceste starú korytnačku. Keď prechádzal okolo nej, tak sa ho stará korytnačka múdrym hlasom spýtala.“Had ako môžeš ísť na bicykli, keď nemáš nohy?“ Had sa zamyslel a zdrbal sa z bicykla.

Ak vás už na začiatku zamestnala otázka, či je to naozaj Ezopová bájka, keď vtedy bicykle neboli, alebo tiež ste rozmýšľali ako môže ísť had na bicykli, tak vám musím bohužiaľ povedať, že s vytváraním vlastnej reality môžete mať trochu problém. Potrebujete sa naučiť umlčať svoj rozum a nechať ho prijať realitu takú aká je, bez toho, aby stále hodnotil, či to je z jeho pohľadu možné, alebo nie. Pri vytváraní vlastnej reality je najlepšie, ak je mozog v sladkej nevedomosti. Vtedy nevie zhodnotiť, či je niečo možné, alebo nie. Zoberte si takého čmeliaka. Podľa zákonov aerodynamiky by vôbec nemal lietať, pretože veľkosť jeho tela je omnoho väčšia, než plocha jeho krídel. Chválabohu mu to zatiaľ ešte nikto nepovedal.

Ako teda presvedčiť mozog, že to čo chcete urobiť, sa dá dosiahnuť? Úplne jednoducho. Určite existujú ľudia, ktorí predávajú 10tis. produktov mesačne a majú z toho čistý zisk 40tis.€ mesačne. Nájdite ich (alebo vám ich zopár ukážem v ďalšom článku) a uvidíte, že sa to dá, že je to možné, tak prečo by sa to nemalo podariť aj vám.

Rovnaká vec sa stala aj v atletike. Niekedy si atléti mysleli, že nemôžu zabehnúť 1 míľu pod 4 minúty. Rôzne staré, múdre korytnačky (rozumej odborná, vedecká verejnosť) ich presviedčali, že pri čase pod 4 minúty by im mohlo roztrhať pľúca. Doslova. Až nakoniec istý Roger Bannister v roku 1954 prvý krát v histórii zabehol čas 3:59, 4 (AAA POZOR! SKLAMANIE PRE MILOVNÍKOV TV NOVÍN NA MARKÍZE. NEZOMREL). Jeho svetový rekord vydržal len niečo málo cez 40 dní. Zrazu túto hranicu, ktorej prekonanie bolo predtým pre bežcov nepredstaviteľné, prekonala ďalšia desiatka vytrvalcov. Zrazu vďaka Bannistrovi ich mozog uveril, že to je možné, že sa to dá. Hodnota dnešného WR je 3:43,13

2.Duša,srdce: Nevedel som ako ináč to pomenovať. Je to taký ten pocit v bruchu. Skúste si znovu predstaviť ako zarábate predajom na amazone mesačne 40tis.€ Čo robí táto predstava s vaším bruchom? Trochu vám stiahlo žalúdok? Cítite obavy? Začali ste sa cítiť nepohodlne? Prinútilo vás to pomrviť sa na stoličke? Ak je odpoveď áno, váš zámer neprešiel druhým sitom a bohužiaľ opäť sa nezrealizuje. Aj tu existuje riešenie. Začnite pracovať s predstavou, ktorá je pre vás prijateľná. Dokážete si predstaviť, že zarobíte predajom na amazone 100 € za mesiac? Jediné čo vám k tomu môžem povedať je, že dá sa to. V súčastnosti dokážem takýto zisk dosiahnúť aj za jeden deň a super je, že tých dní začína byť čoraz viac. V časoch keď som mal 2 predaje mesačne bolo pre mňa náročné si to predstaviť, ale išiel som postupne. Najprv som sa stotožnil s predstavou, že zarobím 10 € za deň, keď som to dosiahol, tak som uveril, že to môže byť aj 20 €, keď sa to udialo, opäť som uveril, že to môže byť aj 50 € za deň atď.

Poviem rovno, môj rozum je teraz už úplne vypnutý. Už ma neotravuje otázkami „ a ako to chceš urobiť? Nepodsúva mi pochybnoti „ ale to nie je také ľahké, ako si myslíš. A čo ak...a bla bla bla“

Môj mozog sa teraz zaoberá len dvoma vecami. Konečným obrazom, ktorý sa má zrealizovať a samotným procesom realizácie.

Konečný obraz a samotný proces realizácie sa mi v hlave prehráva pri všetkom čo reálne robím. Aj pri činnostiach, ktoré s amazonom nesúvisia. Napr. Idem behať a počas tréningu mám v hlave obraz, ako ja si trénujem a niekto práve v tejto chvíli kliká na môj produkt, číta si o ňom, pozerá recenzie a celý nedočkavý si ho kupuje. Alebo keď sa kúpem, tak opäť vidím film, ako počas toho čo ja sa rozmáčam, mi v seller centrali pribúdajú pending orders. Predstavujem si, ako mi kuriér nosí čoraz väčšie krabice s tovarom, ako sú klienti spokojní, ako mi pribúdajú referencie, ako mi amazon každé dva týždne posiela čoraz viac a viac peňazí. A počas toho si nenápadne všímam, čo na to vraví brucho. Či je mi tá predstava príjemná, či z nej cítim strach, alebo ju beriem ako samozrejmú a už vybavenú vec. ( Pre tých, ktorých to napadlo, tak odpoveď je „nie počas toho si to nepredstavujem“)

Dôležitá je jedna vec. Pri vizualizácii som súčasťou filmu, nie len divák. Vo svojej predstave vidím všetko, akoby sa dialo už teraz.

Ale aby to nebolo také jednoduché ešte je tu druhá vec. Je jedna vec, ktorá dokáže absolútne zmariť celý proces vytvárania vlastnej reality. Volá sa Dôležitosť. Čím väčší význam budete zrealizovaniu vášho variantu prikladať, tým viac mu budete brániť aby sa uskutočnil. (to je to o čom som písal v prvej časti. Nedarilo sa mi v ničom, na čom mi záležalo. Akonáhle som znížil dôležitosť, všetko začalo vychádzať). Dokonca realizácii vlastnej reality bráni aj prílišné nadšenie.

PR. Predstavujete si ako zarábate 40tis. na amazone a v duchu už idete od radosti z kože vyskočiť pri predstave čo všetko s tými peniazmi urobíte. Najlepší príklad je keď príde nováčik z mlm školenia, namotivovaný ako hovado. Od radosti nevie zaspať, lebo už sa vidí ako milionár. Práve to je okamih, kedy sa zrealizovanie tejto možnosti začína dosť rýchlo vzdiaľovať.

Základné pravidlo je, že ak sa rozhodnete pre realizáciu nejakej možnosti, berte to ako hotovú, vybavenú vec, takmer bez emócií a bez štipky pochybnosti. Je to rovnaké ako keby ste sa rozhodli, že idete vyniesť smeti. Jednoducho viete, že sa vám to podarí a nejako extra sa z toho netešíte.

Takisto musíte pristupovať k realizácii svojej varianty, možnosti.Čo ešte funguje na zníženie dôležitosti, je PLÁN B. Nestavte všetko na jednu kartu. Ok ak nezarobim 40tis. na amazone, tak zarobím na tom, že budem zavárať tekvicu a predávať ju ako ananás. Skúste to, nepoznáte rozdiel :D

3. Najlepší nástroj na odstránenie dôležitosti – PRÁCA. Môžete si predstavovať hory, doly, ale ak nepohnete prstom tak sa vaša realita nezmení. Dobrá správa je , že nepotrebujete vyvíjať enormné úsilie a ťahať 12 hodinové šichty. Ako som spomínal v druhej časti, existuje sila mimo vás, ktorá vám pomôže zrealizovať váš výber reality spôsobom, aký si nedokážete ani predstaviť. Stačí ak jej ukážete čo presne chcete. To znamená, že s vaším výberom bude súhlasiť rozum aj duša a pri predstave toho čo chcete vás nebude nič omíňať a rozum bude bez výhrad veriť tomu, že sa to dosiahnúť dá. A posledná vec...ukážte, že ste ochotný pre to niečo urobiť. Ak sa bavíme o zarábaní na amazone, pretože s týmto biznisom vám má hlavne táto stránka pomôcť, tak na začiatok bude úplne stačiť, ak si vytvoríte účet predajcu. Tým dáte najavo svoj zámer realitu skutočne zmeniť. Samozrejme, ako ináč, má to jeden háčik. Pes je zakopaný v druhom zákone, ktorý medzi oboma realitami funguje.

Druhý zákon: Realita sa začne meniť až s určitým časovým posunom.

Predstavte si, že celé to funguje ako veľké zrkadlo, ktoré má jednu zvláštnu vlastnosť. Keď sa pred neho postavíte, neuvidíte nič, váš odraz sa objaví až s časovým posunom. Nikto vám však nevie povedať s akým. Napr. u mňa, také 3-4 roky dozadu sa odraz objavil až po troch mesiacoch, aj to len na chvíľu a potom sa hneď stratil. Odkedy som vedome začal pracovať s troma sitami tak sa odraz objaví v priebehu pár hodín, maximálne 1 – 2 dní a čo je dôležité, zostáva čoraz dlhšie. V preklade to znamená, že keď som sa rozhodol mať 5 predajov denne, rozum s tým nemal žiaden problém a duša sa cítila pri tejto predstave pohodlne, tak v priebehu dvoch dní nastala situácia, že som tento počet predajov dosiahol. A viete ako sa to zrealizovalo? Vrátil sa mi klient, ktorý už raz odo mňa objednal a teraz si opäť kúpil, ale až 4ks.môjho produktu naraz. Potom prišli ešte ďalšie dve objednávky a bolo vymaľované. Na základe toho som začal veriť, že pokojne môžem mať 5 predajov aj každý deň. A dnes je to už realita.

Vráťme sa ale späť k zrkadlu. U väčšiny ľudí to takto nefunguje. Viete prečo? Predstavte si, že sa usmievate na prázdne zrkadlo. Po pár minútach vás to prestane baviť. Si poviete „ no ja som chuj, dúfam, že ma nikto nesleduje.“ Rozum vám začne šepkať „a čo ak to nefunguje, čo keď si sa nechal dobehnúť.“ Budete sa stále usmievať? Myslím si, že budete vyzerať hocijako, len nie usmiato a príťažlivo. A zrazu sa vám na okamih objaví váš usmiaty odraz, ktorý ale hneď zmizne, lebo nejako extra dlho ste sa na zrkadlo usmievať nedokázali, a namiesto toho ho opäť vystrieda vaša zachmúrená tvár. A ak sa vás niekto opýta „ ako sa máte“ tak máte pocit že ste raz hore, raz dole. Raz sa usmievate, veci idú, inokedy ste smutný, lebo máte pocit, že nič sa nedarí, všetko sa kazí.

Problém je v tom, že reagujete na to, čo vidíte v zrkadle. Ale v tom zrkadle je vždy len a len váš odraz, všetko čo sa vám dejeje len výsledkom toho, teraz to úplne zjednoduším, či sa do zrkadla usmievate, alebo mračíte. Ak si chcete začať vytvárať vlastnú realitu, potrebujete celý prístup otočiť naruby. Doteraz ste nevedome, pasívne reagovali na zrkadlo, odteraz budete aktívne vytvárať odraz, ktorý chcete aby sa tam objavil. Len si stačí uvedomiť, že ak si chcem vytvoriť svoju realitu, musí zrkadlo reagovať na mňa, nie ja na neho.

No a posledná rada nad zlato.

Kým sa budete škeriť do zrkadla a čakať kedy konečne sa objaví váš nádherný odraz, tak počas toho čakania prídu situácie, chvíle kedy to vôbec nebude vyzerať ružovo, kedy začnete pochybovať o konečnom výsledku a prestanete si veriť, budete mať strach či sa to podarí. (v preklade začnete sa do zrkadla mračiť. A ešte jedna vec ak príde strach to len znamená, že rozum začal rozmýšľať o tom, ako to dosiahnúť, ale to pri tvorení vlastnej reality nie je absolútne jeho starosť.) Tieto chvíle prídu a nedá sa tomu vyhnúť. Existuje len jediná možnosť ako sa ich zbaviť. Keď máte pocit, že veci sa vôbec nevyvíjajú podľa vaších predstáv, tak si stačí len povedať a veriť tomu, že je to len koordinácia zámeru a že všetko čo sa deje, sa deje len preto, aby sa váš variant reality nakoniec uskutočnil.

Je to podobné ako ten príbeh o chlapíkovi, čo mu ušiel kôň.

Ušiel chlapíkovi kôň a všetci jeho známi začali lamentovať a ľutovať ho čo si počne bez koňa ( v ponímaní vytvárania reality reagovali na to čo vidia v zrkadle) Chlapík sa nevzrušoval, len im povedal „ veď uvidíme“ (veril, že to nakoniec dobre dopadne) a už o pár dní mu zatúlaný kôň priviedol celé stádo divých koní. Jeho známi mu teraz začali hovoriť aké má obrovské šťastie a chlapík na to znova len „ veď uvidíme“ O pár týždňov neskôr si chcel na jednom z divých koní zajazdiť jeho syn. Kôň sa však splašil, syn z neho spadol a zlomil si ruku. Známi opäť začali lamentovať.“ A bolo ti to treba, a na čo sú ti divé kone, syna ti dokaličili“ A chlapík zase len „veď uvidíme“ O niekoľko dní išla cez dedinu, kde tento chlapík žil, armáda. Verbovali všetkých mladých mužov na front. Chlapíkovho syna nevzali, lebo mal zlomenú ruku.....

Moja skúsenosť je, že akonáhle som si uvedomil, že ide o koordináciu zámeru a že nikdy vlastne neviem akým spôsobom sa môj zámer zrealizuje a či náhodou práve momentálna situácia nemá tomu pomôcť, tak v tom momente sa celý proces realizácie akoby urýchlil a začali sa diať, nazvem to, šťastné náhody. Vďaka tomuto poznaniu, už nemám pocit, že raz som hore, raz som dole. Viem, že všetko sa deje s jediným cieľom. Zrealizovať môj variant reality.

Jobsova oblasť skreslenej reality.

Ak ste si vypočuli kapitolu z Jobsovho životopisu s názvom Oblasť skreslenej reality, tak vám určite neunikli nasledujúce tvrdenia...

  • Jobs mal nereálne videnie budúcnosti

Tak to vnímali programátori z jeho tímu. Jobsove nápady hodnotili podľa toho, či ich ich mozog na základe predchádzajúcich skúseností pokladal za reálne, alebo nereálne. V skutočnosti si však Jobs vedome vyberal varianty, ktoré chcel uskutočniť.

  • Jobs vedel oklamať sám seba, lebo on svoju víziu uznával a sám sa s ňou stotožňoval

Jobs mal už z detstva dôkazy, že dokáže meniť realitu podľa svojich predstáv. Túto schopnosť ďalej rozvíjal počas svojích duchovných ciest do Indie. Toto konštatovanie len iným spôsobom pomenúva prvé dve sitá, o ktorých som písal vyššie. Ak chcete zrealizovať svoj zámer musíte v neho bez najmenšej pochybnosti veriť a byť s ním v jednote na úrovni hlavy aj duše.

  • Jobs mal neochvejnú vieru, že pre neho žiadne pravidlá neplatia.

Akonáhle sa začnete podriaďovať a príjmať pravidlá, ktoré vytvoril a stanovil niekto iný, v tom momente dávate priestor rozumu aby vás začal okamžite spochybňovať ak sa pokúsite vytvoriť si svoje vlastné. Realita, ktorú si vytvoríte sa bude riadiť vašími pravidlami a nie pravidlami niekoho iného. Mnohí z vás podliehate pravidlám niekoho iného. Viem to podľa vaších otázok. Nepýtate sa na to ako začať na amazone zarábať, ako si rozbehnúť vlastný biznis. Prvá vec, ktorá vás zaujíma je, ako sa platia dane. Dane je potrebné platiť, ale na začiatku sa sústreďte na to, aby ste najprv zarobili. Keď zarobíte, potom vyriešite aj otázku daní. Daň z predaja na amazone funguje úplne jednoducho. Nie je to nič zložité.

  • Jobs si prispôsoboval fakty

To je spôsob, ako môžete pracovať s koordináciou zámeru. Naučte sa vo všetkom čo sa okolo vás deje vidieť proces realizácie vašej reality. Možno to bolo s Jobsom úplne ináč, neviem čo sa mu mlelo v hlave, v živote som s ním nebol. Jediné čo robím je, že si prispôsobujem informácie, ktoré mám tak, aby podporovali moju teóriu o vytváraní vlastnej reality. Tým že ale vidím na každom kroku dôkazy toho, že sa realita vedome meniť dá, tak tomu verím na milión % a výsledok je, že varianty, ktoré si vyberám sa realizujú čoraz rýchlejšie.

Video na záver

Som skoro odpadol, keď som objavil túto rozprávku. Celý proces tvorenia vlastnej reality v 7ich minútach. Neuveriteľné.

Užívajte

m.r.

P.S.: Pre tých z vás, ktorých ovplyvňovanie reality zaujalo. Všetko čo som vám popísal vzniklo na základe môjho pozorovania sveta okolo mňa. Čím viac som si veci uvedomoval, tým viac som ich chcel dať do nejakého uceleného systému, postupu. Za to, že sa mi to podarilo vďačím Vadimovi Zelandovi, autorovi knihy s názvom OVPLYVŇOVANIE REALITY. Totiž až po prečítaní jeho diela my zrazu všetky veci začali dávať zmysel a čo je najdôležitejšie, celý postup som dokázal vedome a cielene opakovať...vždy s úspechom

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page