top of page

Myseľ amazonmoneyaca 2.časť- Chlapík z men in black mal pravdu

Musím sa priznať, mal som zvláštne stavy po uverejnení prvej časti mysle amazonmoneyaca. Predsa len nie je to bežná téma a tak som rozmýšľal ako to na vás zapôsobilo a či to nebolo na vás príliš. Myslím si, že sa našli aj taki čitatelia, ktorí si po prečítaní spomenuli na hlášku zo southparku (kreslený seriál) "drogy jsou špatný, nemněli by jste je proto brát!" Keď vás to napadlo, tak verte mi, že dnes to bude ešte väčšia makačka na hlavu :)

Nakoniec som si ale povedal, že mne tento spôsob vytvárania vlastnej reality prináša neuveriteľné výsledky a preto ak to pomôže čo i len jednému z vás, vybudovať si prosperujúci biznis na amazone, tak budem rád. Naplní sa tým podstata toho prečo som toto všetko vytvoril, blog, ebook... (Ináč práve teraz mi prišiel ďalší predaj, dnes už 17ty, čo je absolútny rekord v rámci celej mojej amazonskej histórie.Najlepšie ale je, že o takomto množstve predajov za jeden deň, som začal rozmýšľať asi necelý mesiac dozadu a BUM, dnes sa to zrealizovalo. Jasné, idú Vianoce, ale keby som nemal produkty na prvej strane, tak ktovie akoby to dopadlo).

Už pri písaní prvej časti som rozmýšľal, o čom bude druhá časť a ako ju začnem. Odpoveď sa ku mne dostala dnes a pomohol mi s ňou skvelý Český herec, ktorý vo filme Pelíšky prišiel s ponukou kvalitného sexu a namiesto toho robil konkurz na tatínka. Jaroslav Dušek. Našiel som s ním zaujímavý rozhovor, práve na tému tvorenia vlastnej reality. A hoci on čerpal z iného zdroja ako ja, tak na základe toho čo hovoril, si myslím, že zažívame rovnaké skúsenosti a poznanie. Celý video rozhovor nájdete tu

Najdôležitejšia vec, ktorú ale povedal je:

Buď veríte, že žijete vo svete, ktorý je pevne daný, alebo veríte, že ten svet vytvárate.

Čomu veríte vy? Skúste sa s touto predstavou na chvíľu pohrať. Aby som trochu podporil vašu fantáziu, tak v druhej časti mysle amazonmoneyaca vám ukážem (som normálne pripravil videa :) čomu verím ja.

1. Verím tomu, že existujú dve reality, ktoré sú navzájom prepojené. V prvej realite existujeme fyzicky, tu fungujeme a konáme. A teraz POZOR! To, ako naše konanie, úsilie dopadne, resp. aký výsledok uvidíme, závisí od druhej reality, kde sa nachádzajú všetky možné varianty ako to môže dopadnúť.

2. Verím tomu, že si môžem vytvárať vlastnú realitu tým, že si vedome vyberiem, ktorý variant z druhej reality sa má zrealizovať v mojej prvej, fyzickej realite. Verím tomu, že ak by som si vedome nevyberal ako majú veci dopadnúť, tak ony by sa zrealizovali tak, či tak, ale ten výsledok by sa mi už nemusel páčiť. Ľudí, ktorí si nevyberajú vedome spoznáte podľa toho, že svoj život hodnotia nasledovne: " všetko je na hovno, všetko sa na mňa sype, jedna katastrofa za druhou." alebo " Vieš ako, raz hore, raz dole."

3. Verím tomu, že existuje vonkajšia sila (nevnímam to cez žiadne náboženstvo) ktorá mi pomáha zrealizovať môj zvolený variant takým spôsobom, aký by ma ani vo sne nenapadol.

Na záver som pre vás pripravil dve krátke videá. Presne vystihujú to, o čom som teraz hovoril.

Nikdy neviete ako sa váš ciel zrealizuje. Dôležité ale je, že sa zrealizuje

Ak vás zaujala predstava, že si môžete vytvoriť realitu podľa svojích predstáv, tak určite si počkajte na tretiu, poslednú časť mysle amazonmoneyaca, ukážem vám presný postup, ako si dokážete vybrať a zrealizovať variant, ktorý sa vám páči

majte pekný deň, ak ste si ho vybrali ;)

m.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page