top of page

Myseľ amazonmoneyaca 1.časť - Prečo si vycvičiť vlastného holuba...

UPOZORNENIE! AK SI SKALOPEVNE PRESVEDČENÝ/Á, ŽE VŠETKO MUSÍŠ DOSIAHNUŤ A HLAVNE VYDRIEŤ SI LEN A LEN VLASTNÝMI SILAMI, TAK POTOM PROSÍM NEČÍTAJ ĎALEJ. OBSAH TOHTO ČLÁNKU BUDE PRE TEBA MINIMÁLNE NEUVERITEĽNÝ, MAXIMÁLNE ŤA ROZČÚLI.

Zažili ste niekedy situáciu, že čím viac ste niečo chceli, čím viac ste sa o to snažili, tak tým viac sa začali objavovať rôzne prekážky, až ste mali nakoniec pocit, že to čo chcete nikdy nedosiahnete?

Takýto scénar sa vám mohol odohrať v osobnom živote, v práci, v športe a môže sa zopakovať aj v biznise na amazone. Čím viac budete chcieť, tým viac sa budú veci komplikovať. Či už dodávateľ niečo domrví, amazon vás bude buzerovať, predaje budú pribúdať pomaly a ešte aj tie, ktoré budú, prinesú so sebou nejaké komplikácie.

Na druhej strane všetci poznáme ľudí, pri ktorích nás skôr, či neskôr napadne, že určite majú vycvičeného holuba, ktorý ich v pravidelných intervaloch osiera, lebo toľko šťastia čo majú, sa nedá nijako racionálne vysvetliť. Nemusia drieť a všetko im ide podozrivo ľahko. Ak sa aj vyskytne

nejaký prúser, vždy sa z neho nejakým zázrakom dostanú a ešte ho dokonca využijú vo svoj prospech.

Poviem vám, dnes som naozaj rád, lebo konečne som sa dostal do skupiny, kde mám svojho "holuba" (mi prišlo celkom vtipné toto prirovnanie:)a šťastie, úspech, muška zlatá prichádza plánovane, každý deň. Keď sa dostanete do tejto skupiny ľudí, tak si postupne všimnete, že z vášho života zmizne pocit, že ste raz hore a raz dole. Vždy to bude len dobré a verte mi, nie je to nuda.

Ale ešte pár rokov dozadu to nebolo také veselé.

Už na konci strednej som si začal všímať, že medzi mnou a realitou fungujú nejaké zvláštne zákony. Zistil som, že sa mi plnili veci, ktoré som chcel, ale na druhej strane mi na nich veľmi nezáležalo.Vďaka tomuto zisteniu sa mi podarilo jednoducho zmaturovať a dostať na výšku. Učeniu na matury som veľa nedával, lebo som mal prvý krát v živote priateľku, takže si viete predstaviť...a navyše mi v čase akademického týždňa začala atletická sezóna. Celú maturitu som vybavil tým, že namiesto učenia som si predstavoval, ktoré otázky si vytiahnem. Nakoniec som si ich aj vytiahol.

Tento "paranormálny" jav ma tak ohúril, že vďaka nemu som ľahúčko, baletným krokom, skončil aj vysokú školu. Najlepšie to fungovalo pri ústnych skúškach. Tam akoby sa mi podarilo vsugerovať skúšajúcemu, aby sa ma pýtal otázky, na ktoré som vedel odpovedať. Vďaka tomu, že som sa v tejto aktivitke celkom vycibril, tak som si ešte na výške predĺžil mladosť o tri roky doktorandského štúdia. Toto bola tá veselšia stránka. Hoci osobne som sa z toho ani veľmi netešil, lebo to, že dokončím výšku som bral od začiatku ako samozrejmú vec. (Dokonca ani Machnáč, ktorý bol hneď cez cestu, mi v tom nemohol zabrániť. Kto ste z BA, alebo tam študujete, viete ;)

Vysokú školu som bral skôr ako zázemie preto, aby som sa mohol vrcholovo venovať atletike. Na tej mi záležalo najviac. Ale moje ovplyvňovanie reality na ňu absolútne nefungovalo. Na tréningoch som behal ako syn kenských rodičov, ale na pretekoch som ani z ďaleka nedokázal dosiahnúť výkon, na ktorý som bol reálne pripravený.

Čím viac som chcel, tým to bolo horšie. Jedna vec, ktorú som však postrehol bola, že keď už som mal slabých výkonov plné zuby a povedal som si "serem na to, toto fakt nepotrebujem" výkony sa zrazu začali zlepšovať.

Počas doktorandského štúdia som bol prvý krát na prezentácii mlm spoločnosti. Produkt, myšlienka aj sľubované zárobky (hlavne tie) sa mi hneď zapáčili. Kývol som na spoluprácu a tým sa začalo mojich 7 rokov, ktoré by J.W.Goethe označil ako "Utrpenie mladého Werthera" (pamätám z matury zo slovenčiny :) Zrazu som začal počúvať vety typu "Daj si svoj cieľ. Hovor o ňom ľuďom.Maj veľké sny. Aby sa ti cieľ splnil, musíš tvrdo pracovať. Naplánuj si svoj úspech,"atď. Nebudem klamať, páčilo sa mi to. Videl som ľudí, ktorím sa naozaj darilo. Problém bol však znova v tom, že čím viac som chcel, tým to bolo horšie. Po sľubovaných príjmoch ani chýru ani slychu, skôr naopak. Niekedy boli situácie, že už som chcel začať skladať rožky zo strúhanky, aby bolo čo jesť, alebo som musel nechať občiansky na benzinke, aby som mohol natankovať. Znovu sa však zopakovala jedna vec. Mlm som robil istý čas súčasne s atletikou. A čím viac som bol "zažraný " do mlm a menšiu dôležitosť prikladal atletike, tým viac sa mi v nej darilo a konečne sa to aspoň trochu začalo podobať na to, o čom som roky predtým sníval.

V roku 2011 som si povedal, že dosť bolo radosti s mlm, asi to nebola moja cesta ako si vybudovať finančnú slobodu. A opäť nastal jav, že hneď ako som prestal tlačiť na pílu, zrazu mi biznis začal zázračne fungovať. Ľudia, ktorí v mojej obchodnej štruktúre vživote nič neobjednali, si zrazu začali objednávať, tí ktorí ignorovali všetky školenia sa zrazu začali sami od seba zaujímať ako to vlastne funguje a tiež začali robiť objednávky.

Mne z toho začal konečne plynúť pasívny príjem, síce len pár sto eur mesačne, ale lepšie ako drôtom do oka. K mlm som sa už nechcel vrátiť.

V roku 2011 sa stala ešte jedna vec. Na Vianoce som dostal životopis Steva Jobsa. Zo 700 stranovej knihy som nebol veľmi nadšený a dokonca som ani nebol extra fanúšikom applu. Lepšie povedané ani som netušil, že taká firma existuje.Dokonca sa mi stala jedna zábavna vec. Keď Steve Jobs zomrel, tak v jednej predajni dali do výkladu ipad s jeho fotkou a sviečku. Keď som išiel okolo tohto výkladu, tak som sa začal pred priateľkou rozčuľovať, prečo sú ľudia také hovadá a dávajú pred výklad ohrýzky z jablka. Nevadí, človek sa učí celý život :D

S knihou to nakoniec dopadlo tak, že som ju prečítal a vypočul asi 20 krát. Stala sa pre mňa obrovskou inšpiráciou. Najviac ma priťahovala Jobsova oblasť skreslenej reality. Bola to čiastočná odpoveď na otázku, ktorú som hľadal. Po všetkých skúsenostiach, ktoré som tu len v rýchlosti načrtol, som si začal vedome všímať aký vplyv majú moje myšlienky na ovplyvňovanie reality. Stále mi to perfektne fungovalo na veciach, na ktorých mi až tak nezáležalo. Napríklad som si povedal "dal by som si pohár vína" a zrazu prišla priateľka z práce a už medzi dverami na mňa kričí "zlatinko napadlo ma, že kúpim víno. No si predstav. Tak nalej" vravím :) Alebo určite všetci poznáte stav, že si na niekoho spomeniete a zrazu vám zatelefonuje, hoci ste sa roky nepočuli. Tieto veci sa mi diali a dejú dnes a denne. Akonáhle som ich však chcel preniesť na oblasť biznisu, tak "kúzlo" zmizlo.Napríklad som si povedal, tento mesiac chcem dosiahnúť taký, alebo onaký obrat, všetko som si naplánoval a v tom momente začalo ísť všetko z kopca a obraty mi vždy klesli skoro o polovicu.

Preto som začal pátrať po týchto veciach, chcel som zistiť ako to Jobs robil a dať to do nejakého presného postupu, vzorca, ktorý by fungoval v ktorejkoľvek oblasti. Jednoducho si predstavte, že si dokážete vytvoriť vlastnú realitu. Rôznou zhodou náhod sa budú veci diať tak ako chcete a obraty začnú konečne rásť tak, ako ste si predstavovali. Viem, je to neuveriteľné, možno vám to znie ako matrix, možno máte chuť odísť z tejto stránky, lebo táto predstava sa príliš bije s vaším ráciom a presvedčením, ale to nič nemení na tom, že návod, o ktorom vám hovorím existuje a funguje fantasticky.

Čo mám presne na mysli si môžete hneď teraz vypočuť v kapitole z Jobsovho životopipsu , ktorá má názov "Oblasť skreslenej reality"

Majte pekný deň

matus

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page