top of page

Z tohto mám fakt radosť.

Milana som už vo svojich článkoch spomínal. Ako jeden z prvých ma oslovil, či mu viem pomôcť s amazonom. Dohodli sme sa a pustili sa do toho. Zalistovali sme produkt, dostali ho na prvú stranu na anglickom amazone a teraz sa konečne roztrhlo vrece s predajmi. Mám z toho naozaj husiu kožu.

Ešte pred pár dňami sme si písali, že má len dva predaje. Vtedy som mu povedal jednú vec, ktorú som sa naučil počas vysokoškolského života na intráku.

Ak sa vám niečo podarí jeden krát, môže to byť náhoda, ale ak sa to zopakuje aj druhý krát, tak máte 100% istotu, že sa to udeje toľkokrát, koľko len chcete.

A je to tu. Neprešlo ani 5 dni a vysypalo sa 13 predajov. Odteraz ich už môže byť 130 aj 130 tis.

Držím palce a Blahoželám :)

Majte pekný víkend

m.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page