top of page

FIVERR či NEFIVERR???


Príjemné sobotné popoludnie Vám prajem

Podarilo sa mi zistiť dve veci:

Prvá. Podľa google analytics sa viacerí z Vás opakovane vraciate na moju stránku a čítate si môj blog. Za čo Vám chcem poďakovať, lebo mám z toho radosť a chuť ďalej pokračovať.

Viac si o tom môžete prečítať v článku Five - stars fake

Trochu sa tento hon amazonu na fejkových reviewerov dotkol aj môjho biznisu. A to v takej podobe, že mi amazon vymazal jednu referenciu, práve od freelancera z fiverru. Na druhej strane videorecenziu, ktorú som si tiež nechal urobiť cez fiverr.com nechal nedotknutú.

Každopádne pre mňa z toho vychádza záver, že ak ešte v budúcnosti oslovím niekoho cez fiverr.com aby mi nechal referenciu, tak od neho budem požadovať informáciu, resp. dôkaz, že nie je na blackliste amazonu. (Chalan, ktorého referenciu mi vymazali sa s tým priznal až potom, keď som sa ho pýtal prečo mu zverejnenie review trvá tak dlho).

Na druhej strane ale určite musím hľadať ďalšie spôsoby ako rýchlo získavať reálne 5 hviezdičkové referencie. Momentálne sa mi dosť veľa zákazníkov opakovane vracia, takže pri opakovanej objednávke im pribalím na cestu aj nový produkt s prosbou o vyskúšanie a nechanie referencie.

Tento spôsob vyzerá, že funguje 100%.

Pekný zvyšok víkendu prajem

Matus

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page