top of page

Je ťažké predávať na amazone?

V poslednej dobe dosť často dostávam túto otázku a moja odpoveď je stále rovnaká " Nie, je to úplna pohoda" Veď posúďte sami. Môj pondelok dnes vyzeral takto:

Odoslal som 8 zásielok, ktoré sa predali cez víkend (čistý zisk 103,9 €)

Dostal som feedback na servis, ktorý dávam klientom

Je to dobrý pocit keď vám klient napíše, že ste mu poskytli najlepší servis akýkedy na amazone dostal, a žeby sa mali od vás ostatní predajcovia učiť. Celé tajomstvo je pritom ukryté v troch jednoduchých veciach 1. kvalitný produkt 2. pribalená drobnosť navyše, ktorú nečakal 3. mailová komunikácia, ktorú tiež nečakal.(Presné kópie emailov nájdete v mojom ebooku)

A trochu som sa bol vyvenčiť.

Medzitým som sa hral so synom, písal tento článok a čítal knihu Tajomstvo skvelých prezentácií Steva Jobsa.:)

Ako som povedal na začiatku...pohoda.

Majte pekný deň a rozmýšľajte či by sa vám

páčilo fungovať ako

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page