top of page

Som KRÁĽ, znovu som to dokázal!

Propagácia podnikania na amazone je v plnom prúde. Marketéri sa snažia zo všetkých síl presvedčiť ľudí aby si kúpili ich program. Priznám sa, trochu som to využil, zneužil, použil a pritiahol si ich publikum na svoj blog. Stačilo len nechať zmysluplný koment k téme pod videom jedného z marketérov a ľudia, ktorí sa o podnikanie na amazone zaujímajú, ma takmer okamžite začali kontaktovať cez fb. Medzi týmito kontaktmi bol aj Milan, ktorý mi poslal 29.9.2015 jednoduchú správu s otázkou, či sa môže opýtať na nejaké veci ohľadom amazonu a zalistovania produktu.

Nemám problém v tejto veci pomôcť, preto slovo dalo slovo a pustili sme sa do práce.Milan už mal svoj produkt na amazone, len nevedel čo s ním ďalej. Našou konkurenciou bolo 6200 výrobkov na 130 stranách. Preto ako prvé sme potrebovali prerobiť predajnú stránku jeho produktu. Zmenili sme nadpis, main features, description. Výsledok bol, že hneď po zalistovaní amazon zaradil Milanov produkt na 6 stranu. Ďalej sme už len pokračovali podľa návodu v mojej knihe a za 4 dni sme boli na 1.strane. Sranda bola, že v ten deň keď sme sa tam dostali, tak mi Milan celý vystrašený píše "zmizli mi hodinky!" Vôbec si ich na tej prvej strane nevšimol, pretože to nečakal. Hľadal ich až niekde na 4-5tej strane

Stále platí, čo som napísal v komente na fb. Predávať cez amazon je úplne jednoduché.Za necelý týždeň sa dokážete so svojím produktom dostať na prvú stranu a potom sa už len zamerajte na získavanie pozitívnych referencií. Čím viac ich bude, tým rýchlejšie budú prichádzať nové predaje.

Už onedlho zverejním svoj experiment, kde uvidíte ako si vyberiem produkt a v priebehu niekoľkých dní ho dostanem na 1.stranu.

prajem pekný víkend

m.r.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page