top of page

Na amazone ste s referenciami raz hore raz dole. Za tento víkend som išiel pekne hore :)

Naposledy som spomínal chlapíka, ktorý si už tri krát objednal ten istý produkt a stále nenechal review. Našťastie mi však funguje jedna výborná vec. V momentoch keď sa dejú veci, ktoré nie sú podľa mojich predstáv, tak je pre mňa veľmi dôležité nenechať sa strhnúť tou negatívnou situáciou v zmysle, že začnem rozmýšľať spôsobom " prečo to nejde? prečo nenechá referenciu?je to všetko na hovno." V takej chvíli sa chovám práve úplne naopak. S neotrasiteľnou istotou a bez štipky pochybnosti si poviem, že toto negatívne má pre mňa nejaký význam a určite to prinesie niečo z čoho budem mať nakoniec radosť. A keď si to niekedy vyskúšate, tak uvidíte, že v tom momente akoby vás presmerovalo na úplne inú dráhu, kde sa udejú veci omnoho lepšie než ste čakali. Tento víkend mi to zafungovalo znova a dostal som 2 úžasné referencie od klientov, ktorí si kúpili môj produkt.

​ ​

Na týchto referenciách je úžasne vidieť presne to, o čom som písal v predchádzajúcich príspevkoch. Referencie fungujú ako magnet. Keď si všimnete v prvej referencii chlapík (Ír z Dublinu) píše, že bol skeptický tak ako ostatní, to isté aj v druhom prípade.Som presvedčený, že jediná vec, ktorá ich presvedčila ku kúpe boli pozitívne skúsenosti predchádzajúcich zákazníkov.

Z môjho pohľadu ďalšieho fungovania na amazone je tiež dôležitá druhá časť Írovej referencie, kde chváli mňa ako predajcu. To všetko len vďaka tomu, že sa mi podarilo vytvoriť systém komunikácie s klientom, ktorý asi veľa predajcov na amazone nemá. Celý systém a postup som detailne opísal

vo svojom ebooku.Teraz sa budem opakovať ale ak sa rozhodnete predávať cez amazon tak získavanie pozitívnych referencií je dôležitejšie ako samotné predaje. Ak skopírujete môj systém, tak verím, že vám to bude prinášať rovnaké výsledky.

Ak vás napadnú nejaké otázky kľudne ich napíšte dole do komentov

matus


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page