top of page

Konečne je trochu pokoj, alebo ako som za 9 mesiacov zarobil svojich prvých 10 000 € na


Každý deň ľudia rozmýšľajú ako zarobiť peniaze na internete. Ja som sa s touto otázkou a rôznymi pokusmi pasoval takmer 4 roky. Všetko boli skôr také výkriky do tmy, z ktorých ani jeden mi nedokázal priniesť uspokojivé výsledky. Jediné čo ma držalo nad vodou bola viera, že raz sa mi to musí podariť. No ale ako to už v živote chodí, v období keď som vážne rozmýšľal o tom, že sa vrátim z tejto cesty zarúbanej kým je ešte čas a nájdem si normálne zamestnanie, dostala sa ku mne myšlienka predávať vlastný fyzický produkt cez amazon. Dnes len kukám jak pero z gauča,koľko marketérov predstavuje tento biznis model ako životnú príležitosť a snažia sa okolo toho vytvoriť dojem aké je to náročné, a že bez ich pomoci to žiaden človek nezvládne. Aspoň ja som mal z toho čo som videl taký pocit. Keď to zoberiem zo svojho pohľadu a skúseností, tak môžem povedať. "Rozbehnúť biznis na amazone nie je žiadna kvantová fyzika, skôr naopak, je to úplne jednoduché."

Predajom cez amazon som sa začal zaoberať (rozumej rozmýšľať nad tým a hľadať info) koncom roku 2013. Svoj prvý reálny produkt som nahodil do ponuky v septembri 2014 a prvý predaj oslávil v novembri 2014 a odvtedy sa to už nezastavilo. Ak to celé zhrniem, tak za menej ako 10 mesiacov som dokázal urobiť z jedného zákazníka ďalších vyše 700.

A tu sú tri kroky, ktoré som preto potreboval urobiť:

1. Sústredil som sa na vylepšenie konverzie. Z 3% som ju posunul na 14%. (Zo sto ľudí si najprv kúpili môj produkt traja, dnes je ich štrnásť)

2. Systematicky som začal získavať pozitívne referencie

3. Postupne som zvyšoval návštevnosť, aby tých sto ľudí videlo môj produkt čo najskôr.

Keď to rozmením na drobné:

1. krok. Sústredil som sa na výber produktu. Tomuto kroku sa povenujem neskôr v ďalšom príspevku.

2. krok. Vytvoril som na amazone stránku pre svoj produkt. Pri tvorbe som mal na mysli 3 ciele. Zaujať pozornosť, aby zákazník na môj produkt klikol - > Udržať jeho pozornosť, aby si aj prečítal moju ponuku -> PRESVEDČIŤ HO KU KÚPE, aby som zarobil.

3. krok. Získavanie referencií. Keď si niekto kúpi váš produkt, tak prvá radosť prichádza z toho, že ste zarobili, druhá radosť prichádza vtedy, keď zákazník nechá feedback, že bol 5 hviezdičkovo spokojný. Zachvíľu spozorujete zaujímavú súvislosť. Čím častejšie máte radosť číslo 2, tým rýchlejšie prichádza radosť č.1

4. krok. Traffic. Amazon vám ukáže presné štatistiky, koľko ľudí na váš produkt kliklo , aká je konverzia atď. A fakt nemusíte byť Einstein aby vám došlo, že keď denne na váš produkt klikne 20 ľudí a 2-3 si ho aj kúpia, tak by nebolo od veci ukázať produkt 100ľuďom za deň.

Dáva to zmysel? Verím, že áno. Dobrá správa je, že na amazone je veľmi málo predajcov, ktorí takto rozmýšľajú a robia tieto kroky. Vďaka bohu za tú väčšinu, ktorá len nahodí produkt a povie si "finito, o ostatné nech sa postará amazon." Vďaka tejto slabej konkurencii dokážete s trochou informácii navyše naozaj veľmi rýchlo dominovať vo svojej kategórii.

Matus Runner

Kto som? Normálny chalan, ktorý má radosť keď nerobí a zarobí a hoci boli chvíle, kedy bolo ťažko žiť ľahko,tak konečne až vďaka podnikaniu na amazone sa mi podarilo vytvoriť systém, ktorý generuje stabilný príjem, dokonca aj keď spím. Celý postup som niekoľkokrát zopakoval u rôznych produktov a vždy to prinieslo ohromné výsledky. Preto vznikla myšlienka dať celý postup na papier a ukázať ho ľuďom, ktorí rozmýšľajú o tom, ako dosiahnúť zaujímavý a stabilný príjem na internete. Výsledok tejto snahy je práve pred vami. PRE VIAC INFO KLIKNI SEM

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page